Miért mi?

“A zene az egyetlen világnyelv, amelyet nem kell lefordítani, itt lélek szól a lélekhez.” (Auerbach)

A násznép szórakoztatására szánt zene szerepe kiemelten fontos, hiszen az est nagy részében a szórakozás és a zene játssza a főszerepet az esküvőn.Csapatunk nagyon jól tudja ezt, épp ezért kínál minden házasulandónak minőségi szórakoztatást.

Az esküvők legelterjedtebb formája volt régen az élőzenés, zenekaros lagzi. Most már inkább a DJ-k által biztosított esküvők hódítanak teret maguknak.

Hogy miért?
• A magyar vagy külföldi dalok is eredetiben szólnak igazán jól, és nem áll fenn az a veszély, hogy a Dj nem tudja a szöveget, vagy magát az örökzöld slágert előadni. Nem kell attól tartanotok, hogy hamisan fogják elénekelni kedvenc dalaitokat.
• Nem kell attól félni, hogy a zenészek véletlen jobban felütnek a garatra és ebből kifolyólag nem teljesen urai munkájuknak.
• Nem lesznek a legnagyobb buli pillanatokban még véletlenül sem több perces leállások. (Általában egy zenekar 30-40 percenként szünetet tart!!!).
• Az ár is kedvezőbb, mivel nem kell tucatnyi zenészt fizetni, műsorunk változatos, minden korosztályt táncra invitál és széles zenei választékkal rendelkezünk egészen a 60-as évektől napjainkig!

A piacon rengeteg DJ kínálja szolgáltatásait, de nem mindegy, kit választunk. Ezért fő célunk, hogy bizalmat, biztonságérzetet, minőséget, és mindenekelőtt baráti légkört teremtsünk.

Itt látható, hogy arányosan milyen kiadásokkal jár egy jó esküvő.

Itt látható, hogy az emlékekben mi marad meg esküvőnkről a násznépben.

De miért pont mi?

– Időkorlát nélkül zenélünk, amíg jólesik: Nem számítunk föl plusz költséget azért, ha jól érzitek magatokat, és akár még reggel hatkor is táncoltok a színpadon

– A buli mellett Prémium minőségű, nagyobb rendezvényeken is használatos hang-és fénytechnikát biztosítunk: nem kell tartani az alkalmi DJ-k által használt recsegő, kiöregedett daraboktól

– Háttérzene már a vacsora alatt is kéréseitek szerint: a vendégek érkezésekor, és a vacsora alatt is fontos, hogy ne legyen teljes csönd, így segítünk kiválasztani az ide illő albumokat, zeneszámokat

– Nyitótánc zenéjének összevágása: tapasztalataink szerint a bulit a közös tánc hozza meg, így abban is segítünk, hogy mindez a lehető legjobb legyen koreográfiailag és zeneileg is. Igény esetén profi tánctanárt tudunk javasolni, aki még a tánc előtti nehéz pillanatokban is bíztat Titeket!

– Meglévő tapasztalatok, ötletek megosztása: rengeteg esküvőn jártunk már, így fontos célunk az, hogy a Tiéteket is gördülékenyebbé tehessük azzal, hogy jól működő eddigi tapasztalatokat, tanácsokat osszunk meg Veletek a helyszín kiválasztásától kezdve a dekorációig

– Pontosság, precizitás, szakértelem: Az esküvőn részt vevő csapatunk 15 éve dolgozik a hangtechnika világában, így nem csak alkalmi DJ tudással rendelkezik, hanem vendég énekesek, zenekarok keverését is biztosítja számotokra.

– Alapvető jellemzőnk, hogy pontosan, a megbeszéltek szerint cselekedjünk, így biztosíthatjuk, hogy személyes találkozónk után, az esküvő végéig egy teherrel kevesebb legyen rajtatok, és csak annyi dolgotok legyen, hogy élvezzétek a Nagy estét!

– Személyes találkozó, megbeszélés

Egy ismeretlen személyre rábízni életünk egyik legfontosabb eseményének egyik részét bizonytalanságot jelent mindenki számára. Éppen ezért számunka a LEGFONTOSABB a személyes kapcsolat, BIZALOM kialakítása.

Hogyan működik ez?

1. Telefonos megbeszélés: Itt a lényeg egymás megismerése, az igényeitek bemutatása (Dátum, Helyszín, Létszám, Hang, ás fénytechnikai igények, egyéb fellépők). Ezután mi mindenképp kalkulálunk nektek egy árat, amit fontos, hogy már telefonon ismertessünk, és beszélünk meg Veletek, így az ezt követő személyes találkozón már a részletek megbeszélésére, és a bizalom kiépítésére adjuk a hangsúlyt.

2. Személyes találkozó: Telefonos beszélgetésünket követően megbeszélünk egy időpontot, amikor Ti is, illetve az esküvőn ott levő 2 főnyi kis csapatunk egy kávé, tea, süti jelenlétében kötetlen beszélgetéssel megismerhesse egymást azért, hogy ezután a belemerülhessünk a részletekbe. Megbeszéljük a helyszín adta lehetőségeket, esetleg közösen is bejárjuk a választott termet, továbbá, hogy hol szeretnétek a táncteret, milyen témájú lesz az esküvőtök, milyen fényeket szeretnétek- és hogyan, karaokezni szeretnétek-e, milyen korosztályú lesz a násznép, milyen zenét szerettek, milyen a stílusotok, milyen színű hangulatvilágítást szeretnétek. Mi szóljon a vacsora alatt, hogy lesz az esküvő menete…

3. Helyszíni bejárás a részünkről: Nagyon fontos, hogy ne úgy menjünk oda egy Esküvőre, hogy nem jártunk még ott, ezért Titeket, és a násznépet megelőzve lehetőség szerint személyesen látogatunk el, hogy az ottani vendéglátókkal, vagy szállodai dolgozókkal is külön leegyeztessük a lehetőségeket. Így mi is, illetve Ti is biztosak lehettek abban, hogy nem lesznek számunkra újdonságok, és meglepetések.

4. Utólagos egyeztetések: Ha a személyes találkozón valamelyik kérdés még nem volt tisztázott, az esküvőig folyamatosan tartjuk Veletek a kapcsolatot, ilyenkor beszéljük meg az esküvő részletesebb menetét, vágjuk meg a nyitótánc zenéjét. Ebben az időben számítunk mindenképp kívánság listátokra is, hogy mik azok a dalok, amiket mindenképp szeretnétek hallani a Nagy Napon, hogy mi is 100%-osan fölkészülve tudjunk érkezni a helyszínre, és egy maradandó, emlékezetes, hajnalig tartó bulit tartsunk.

Nektek! továbbá:

– A technikát igyekszünk a lehető legszebben elhelyezni! A vezetékeket eltüntetni, az általunk használt asztalt leteríteni, a hangfalakat és a fényeket a lehető legpraktikusabban telepíteni a teremben.

– Több ezer zeneszám között tudtuk válogatni a buli ideje alatt is: a mulatóstól a Rock’n’Roll-ig, a Funky-tól a legjobb retro diszkó slágerekig, akár Rock-ot is beleértve.

– Képzett Dj-ink akár egyéb show-elemeket is ki tudnak hangosítani, legyen az mixer show, egyéni táncprodukció, vagy vőfély tevékenység.

– Tortavágáshoz megfelelő háttérzenét, fény effekteket biztosítunk.

– Kérésre színpadot is tudunk szállítani a helyszínre vagy akár az anyakönyvvezetőhöz, természetesen hangosítással, vizuál-technikával együtt.

– Igény esetén pedig ajándék KARAOKE show-t biztosítunk a násznép számára!

Menü